Monday 6 June 2011

Каякінг



Незнаю чи можна краще провести суботній ранок ніж покататись на каяках!

Каяки тут настільки популярні що зарезервувати наше перше катання з інструктором довелось 3 місяці наперед – всі попередні дати були зайняті.

kaj1.jpg

Почали катання зраненька, наша група складалась з 3-х пар та інструктора. Каяки були двомісні: жінки сиділи на першому (передньому) місці а чоловіки на другому - воно ж з педалями для керування.

Як тікльки почали гребсти, зразу ж мій чоловік з величезним досвідом каякінгу - приблизно 5 хвилин – почав розказувати що я не так роблю і як то правильно махати веслами. Через 15 хвилин в мене руки вже «відвалювались». Як виявилось він ззаду сидів і мене вчив, але сам не веслував :-)  Ну нічого, наступного разу я покерую ;-)

kaj2.jpg

Петляли ми по водах національного парку понад 4 години, незважаючи на осінню пору, погода була дуже кльова. Зупинялись на чайок, ходили на водопад дивитись, навіть у водний «корок» потрапили – треба було перечекати всі пароплави і катери та всією групою дружно але дуже швидко переплисти на іншу сторону гавані.

kaj5.jpg

Після обіду перемучені і довольні повернулись додому, але воно того вартувало. Дійсно ранок був надзвичайний!

Хочемо ще якось вибратись але цього разу вже без інструктора.

4 comments :

  1. бачу ви там набуваєте багато нового досвіду ))

    ReplyDelete
  2. Та тут ще мільйон всього що ми ще не бачили і не пробували!!
    Так би мені хотілось щоб побільше друзів це все побачило і відчуло! Так що приїжджайте хто може, запрошуємо всіх!!

    ReplyDelete
  3. А у воді плавають небезпечні рибки та інші тваринки? На такому човнику можна перекинутись? Я так розумію ви не спробували температури води )

    ReplyDelete
  4. Насправді каяки побудовані спеціально дуже стійкими (я також з першого разу так би і не сказала =) Тому ми не перевертались, але я бачила як інші перевертались (навмисне для тренування), то їх моментально назад у правильне положення повертало.
    А рибки є, по дорозі багато рибаків бачили на човнах, але це не було відкрите море а тільки гавань тому акули навряд чи там би були.

    ReplyDelete