Saturday 2 August 2014

Зайва вага і розчарування

Ну от, хочу пожалітись на свою вагу – той девайс що важить людей. Як тільки я на неї стаю, вона мене розчаровує. Стільки вже часу моя вага (та що маса) стоїть на місці. І коли я думаю «ну зараз вже точно схудла», вага не міняє попередньої позначки, і, як результат, приходить розчарування. Думаю, раз я так стараюсь і нема результатів то нащо взагалі старатись? От піду і наїмся всім (а наспавді собі) на зло!
Але вчора я задумалась: нащо мені взагалі знати вагу? Люди взнають щоб самим потішитись і з іншими поділитись якщо скинули пару кіло, але ж скільки з тих разів що ми стаємо на вагу ми скидаємо? Здебільшого набираємо ябо вага на місці, і знову ж таки, як результат – розчарування.
Ітак по одязі і по собі відчутно схуд чи набрав. То навіщо чекати щоб вага тобі сказала якщо ти і так знаєш?
До того ж, кілограм для людини ростом 1.7м це зовсім інше ніж кілограм для того хто ростом 1.5м. І кілограм сала, та кілограм м‘язів це також різні поняття, хоч і та сама вага. Тобто навіть точне понятта кілограма є досить відносним.
Ось такими думками прийшла я до висновку не важитись. Думаю, рік без ваги під ногами пройде не гірше ніж з нею. Принаймні буду менше розчаровуватись та псувати собі настрій. Ось такий от експеримент: вага – зайва.

10 comments :

  1. ти сама написала усе, що я хотіла сказати про зважування і вагу :)
    - найкращий показник схуднув-набрав це одяг
    - кілограми відносні, бо займаючись спортом напрацьовуєш м'язи, а вони важчі за сало

    ReplyDelete
  2. Золота вага, коли Ти себе гарно почуваєш в своєму тілі, тобто Ти рухаєшся як хочеш без зайвих зусиль і... головне - таку Юлю любить чоловік та, звичайно синок і вся родина. Фраза "рік без ваги під ногами пройде не гірше ніж з нею" дуже доречна при Твоєму, Юля, темпі життя.

    ReplyDelete
  3. А я вагам не вірю :-) Бо кожна вага каже іншу цифру.
    Мій метод - метр. Поміряй обєм грудей, талії і бедр і порівнюй час відчасу. І таким чином будеш реально бачити чи худнеш.

    ReplyDelete
  4. До кіт В чоботях: Ну от, погоджуюсь, за одягом якраз все добре видно!
    До Бабусі з Волині: Люблять то так, але, знаю, не в однієї людини є бажання бачити мене худішою.
    До Olena: До метра я не додумалась - запишу для цікавості зараз і через рік :-)

    Дякую всім за підтримку!

    ReplyDelete
  5. :) ура! "в топку" її ту вагу! :)

    ReplyDelete
  6. а я щаслива, бо ваги дома не маю)))) хоча одьожка каже мені, що пора худнути(
    цікаво, чи є шоколадно-пудингова дієта? я би на такій посиділа....

    ReplyDelete
  7. ой, пудинги...мммммм...як знайдеш таку, то гукай ))

    ReplyDelete
  8. от щойно мені згадалася дієта: стакан води за три дня до їди))))

    ReplyDelete
  9. отот, таке б спрацювало!

    ReplyDelete
  10. […] на 1 вересня 2014: Вага – а нема показника ваги, я ж обіцяла не важитись Об’єм груді – 92 Талії – 77 Бедра – 94 Біг (1 миля […]

    ReplyDelete