Tuesday 5 August 2014

Список бажань > веганство -> виконано.

Ну все, офіційно можу сказати що ще один пунктик зі свого списку бажань виконано. Пробула я веганкою рівно місяць – 31 день, 30 з яких я не їла ні мясного ні молочного ні субпродуктів. А 1 день зробила виключення (свідомо), так як в нас було на фірмі святкування – бербекю паті на пів дня – то я була вегетеріанкою. З»їла кілька скибочок сиру і зовсім трошки майонезу, але горжусь сказати що мясне мене не спокусило. Єдине фото з святкування - вгадайте де я :-)
IMG_2753
Тепер результатам свого експерименту.
Солодке. Як на мене я досягла чогось дуже серйозного - відівчилась їсти смачненькі, і халявні печеньки/шоколадки/соленики на роботі.
Сири і молочне. Вчора зранку спробувала сир, і мені він зовсім не посмакував. Так що наразі продовжую без нього. Молоко я ніколи особливо не любила, тому тут нічого не змінилось. Ввечері планую робити салат з йогуртом – думаю його поверну до раціону.
М'ясо. Не можу сказати що його мені дуже хотілось. Правда вже вчора їла.
kangaroo-112
Субпродукти.
Яйця – це певне єдине чого мені хотілось, таких варених всмятку з ріденьким жовточком.
Мед – мед я не люблю, але було прихворіла, і думала було б добре чаю з медом...
Хліб – мама постійно пекла без молочного і яєць, так що тут я не відставала.
Взагальному страв їла багато різних: голубці, вареники, як мені вже підказували, різотто, кабачкову ікру, фаршировані овочі, борщ і так далі. Ну звісно, коли мама під боком і все готує то проблем нема – просто заміняєш все мясне грибами, овочами чи сиром тофу.
От і все, хочу сказати що есперимент вдався і сподобався. Думала наступного разу зробили щось типу веганства, тікльи раз в тиждень можна молочне і раз в тиждень можна мясне, ще правда не вирішила коли починати ;-)
Всім гарного настрою!

11 comments :

  1. […] На 2 тиждні «записатись» в ряди вегані – Виконано […]

    ReplyDelete
  2. Вітаю з тим, що експеримент вдався :-). Раніше я пару разів також пробувала, але мені дуже бракувало м'яса і солодощів. Більше того я відчувала, що не наїдаюся. І врезультаті починала їсти багато хліба. Як результат збільшувалася маса тіла. Більше я так не експерементую :-)

    ReplyDelete
  3. Молодець! Мене аж розпирало взнати чим закінчився експеримент. Правда, найбільше мені бракує в піст - це молока-сметани. Але я ж вживаю мед. Тому веганство - це більш як піст.

    ReplyDelete
  4. P.S. На фото Ти, Юля, в зелених брюках і червоних туфельках?

    ReplyDelete
  5. Оленка, в мене дуже схоже було перші 2 тиждні відчудтя ненаїдженості, тому все таки хлібом троха компенсувала. Але потім ніби стабілізувалось.
    Бабуся, ви вгадали :-) На роботі святкували Різдво взимку (бо справжнє Різдво на літо припадає), відповідно і дрес-код був: зелене, червоне, біле.

    ReplyDelete
  6. треба і собі колись спробувати. може, навчусь трохи більше страв готувати :)
    ..тільки от мій чоловік не сприймає вечері, якщо в тарілці нема шматка м'яса чи риби... :)

    ReplyDelete
  7. ну ти молодець! цілий місяць без мяса, солодощів, молочного?
    я би вмерла вже на другий день, бо мясо, молочка і солодощі то практично 90% мого їдзення. решта овочі-фрукти.

    ReplyDelete
  8. я тут подумала, що без мяска я би ще сяк-так тиждень витримала, але без шоколаду?! навіть подумати мені про таке лячно...

    ReplyDelete
  9. хаха )) Зараз я з іншим експерементую, то ще похлєще, якось розповім.

    ReplyDelete
  10. похлєще? що, одну воду п'єш?))))))))))

    ReplyDelete
  11. Та ні)) Просто хліба не їм - але для мене це огогогогогого!!

    ReplyDelete