Friday 15 August 2014

Купа бутилочок в ванній

Правда я не одна така і у всіх у ванній кімнаті набирається по 2 шампуні, 3 кондиціонери, 4 гелі для душу і 5 кремів?


Це все винні реклама і знижки а не ми, правда?


Так от, зараз проводжу «чистку» бутилочок у ванні. Навіть склала правила:

  • Знизити кількість бутилочок кожного типу до 1, непотрібні засоби до 0.

  • Можна купляти наступну порцію тільки коли попередня закінчилась (не трошки залишилось, а закінчилась).

  • Викидати не можна, навіть якщо не подобається. Це таке собі покарання, і наступного разу буду думати що купувати а не на знижку дивитись J

  • Віддати комусь можна, але тільки якщо та людина дійсно хоче і буде користуватись тим засобом. Не можна щоб бутилочка перенеслась з моєї ванної в чужу і там собі далі стояла без діла.

  • Користуватись всім що купую. Це так само в свому роді покарання – купила – значить користуйся, і наступного разу добре думай чи це тобі потрібно.


І сторія з сьогодні. Зранку після душу беру олійку для тіла – її там зовсім мало залишилось – така в приємному передчутті викидання пустої бутилочки. Мажусь-мажусь, а там ще троха залишається, ну, думаю, ще намажусь. Дійшла до того що вся вже блистіла від олії, а в бутилочці так і залишилось ще на пів раза. От мені і ще одне правило.

  •  Користуватись всім так як потребує цього тіло/волосся а не намагатись виляпати все одразу щоб пошвидше закінчилось.


Чистоти вам і порядку!

7 comments :

  1. Не погоджуюся з правилом - користуватися навіть якщо не подобається. Дуже часто появляються шампуні чи душ для тіла подаровані кимось, а вони зовсім тобі не підходять. В таких випадках у мене просто стоїть розпочата баночка до моменту, коли я зберуся і повіддаю все непідходяще родичам :-)

    ReplyDelete
  2. нє ну економія це звісно корисна штука. і вчитись себе обмежувати в загрібанні та накопиченні косметичних засобів теж варто. але якщо не подобається не лише тобі, а тим більше твоєму волоссю чи шкірі — то краще таки викинути. в мене пішло десь 6-7 місяців на те, щоб підібрати необхідні та такі, що подобаються шкірі та волоссю косметичні штуки після переїзду в іншу країну. і з волоссям найгірша ситуація. постійно треба шукати щось нове. бо 2 місяці і радісний ефект зникає і проблема повертається. інша вода, інше сонце, інше повітря.

    ReplyDelete
  3. і куди я дивилася місяць часу, поки ти тут всього цікавого понаписувала?! що сталось з моїм рідером, чого він мені не "маячив"!! :)

    п.с. А допис цей такий кумедний. Ну, я не знаю навіть. Такий чисто твій. Наш великий оптимізатор :)))))

    ReplyDelete
  4. Ну що дівчата, не можу нічого сказати крім того що ви праві. Якщо ще деякою продукцією можна себе «наказати», наприклад шампунем який не так подобається як інший, але для волосся суттєвої різниці не має; то іншу треба просто викидати. Натрапила на якусь двохфазову рідину для зміцнення волосся (і нашо я її купувала як в мене волосся ітак міцне?), так вона ніякого ефекту крім жирного волосся не дає. В смітник іі - і більше такого не купувати.

    ReplyDelete
  5. Христь, то певне тільки я таку маячню пишу =) Що в голові те й пишу.. ггг

    ReplyDelete
  6. та не маячня ніяка, ти от пишеш, я читаю, і прямо аж бачу тебе в тій ванні з задуманим виразом обличчя і всю в роздумах на предмет "оце що таке? ага, то якась фігня яку треба викинути... а це щось кльове, але що воно, в біса, таке?"...
    я просто теж маю цілу купу в ванні всього, я вже навіть беру Улькіну підставку для ніг, щоб бути трохи вищою і себе бачити в дзеркалі, ну хоча б фейс)))
    завтра скористаюся твоїми порадами і поприбираю-повикидаю все, що непотрібне)))

    ReplyDelete
  7. В мене співробітниця перейшла на новий рівень такої чистки - тепер робить те саме на кухні :-)

    ReplyDelete