Thursday 26 June 2014

Тасманія

Почалось все з того що якось в пятницю на роботі дівчата (які дуже сумлінно працювали) натрапили на привабливі знижки на авіаквитки в Тасманію. Скоро оббігли всіх дівчат в кімнаті (аж всіх 5), і 3 з них погодились на невеличку поїздку. Це вперше що я їхала тільки з дівчатами на відпочинок. Зараз відпроситись в чоловіка простіше, так як батьки зараз з нами, варять їсти і бавлять дитину :-)

tas-10

Понеділок був державний вихідний, взяли пятницю відпустку і в четвер після роботи поїхали в аеропорт. В нас було 4 ночі і 3 дні. Наше "начальсво" як взнали що ми отак самі дівчата з роботи їдемо, ще й нас раніше відпустили і дуже хвалили що ми такі дружні. Думаю:відпускайте нас ще частіше - ми ще дружніші будемо!

Летіти в Тасманію всього 1.5 години. Тасманія - це окремий штат Австралії який займає окремий острів (не дивуйтесь що я так розписую, бо одна з нас трьох тільки після того як купили квитки взнала що Тасманія це острів).

Приїхали в Лонсестон (місто де ми зупинились) зразу відчули різницю температув, в той час коли в Сіднеї було +20 там було максимум +13, а одного ранку і 0 було. Доречі для Лінг - однієї з дівчат - це була мінімальна темнература в якій вона була за свої 35 років.

2014-06 Launceston - 052

Планів було багато - відвідати музеї та історичні памятки, піти кудись в гори та обовязково спробувати тасманські смаколики. Тасманія славиться своїми морепродуктами, сирами, медом та трюфелями. Останні я доречі ще ніколи не куштувала тому була на місії розвідати цю екзотику.

Отже в перший день ми пішли в тур по місту. Наша гід виявилась дуже цікавою особистістю, така собі вінтажна мадам з мікрофоном який не працює, та її впевненість в протилежному. Виявляється Лонсестон культурно багате та досить старе місто - третє місто яке було відкрито в Австралії після Сіднея та Хобарта. І саме тут створили експедицію яка згодом відкрила Мельбурн.

tas-23

В місті є порт, багато парків а в 15 хвилинах ходьби від центру заповідник з чудовими краєвидами, гірською річкою та канатними дорогами. Туди ми й попрямували.

tas-88  tas-92

Другий день ми почали з відвідин місцевого маркету – тобто базару. Цього ми дуже чекали так як тасманські смаколики продавали саме тут. Нажаль, трюфелів ми так і не знайшли, та як сезон мав початись якраз через 2 тиждні. Проте я купила сир з подрібленими трюфелями та спробувала трюфельний майонез.

tas-115

Решту дня ми провели в музеях та виставках. Доречі від музея я просто чуть не впала – такий цікавий!!! Ми не могли відірватись від дитячої частини, там фізичні явища були показані на різних прикладах – забавках.

А ввечері... що б ви думали 3 дівчини будуть робини в чужому місті ввечері? Які ще дискотеки? Прийшли в готель і дивитись детективи по єдиному каналі який тягнув наш телевізор.

Третій день ми вирішили піти в міні похід –  на гору Крейдл. Їхати туди години 3 включаючи зупинку в магазині-музеї меду. Додому я привезла мед з ваніллю, малиною, апельсиновий мед та навіть мед з гострим перцем чіллі.

tas-143

Так от, гора. Приїхали ми до неї – там треба вибирати маршрут – можна на сусідню гору (Крейдл занадто стрімка), або навколо озера. Tак як нам довго часу взяла дорога, вирішили йти в швидший похід – 13 км навколо озера. Йшли повільно, сміялись, фоткали, дехто навіть впав попою на замерзлі сходи, нас кілька разів обгяняли діти, але було весело і круто!

tas-201

В літаку знайшли інстнукцію по евакуації -  на другій картинці зїжджаєш по надувному коридорчику і вилітаєш у відкрите небо, ггг :-)

2014-06 Launceston - 179

Більше фото з подорожі тут.

3 comments :

1. Юля, рада що Ти змогла гарно трішки віддихнути. Гарно описуєш, цікаво читати. От тільки фото не можу побачити, заблоковано.

ReplyDelete
  2. класно отак деколи відірватися від коханої сімї і провести час з друзями, а якщо ще й в отакій мандрівочці то взагалі мега круто)

3. ой це точно, я вже марю відпусткою. Нажаль в Австралії державних вихідних в 2 рази менше ніж в Україні плюс добратись кудись (наприклад в сусідню країну чи навіть місто) в рази і рази дальше... :-(