Saturday 18 April 2015

Проект 52 - тиждень 15. Пасха.

 

Цей тиждень прийшов в підготовці до Пасхи. Малювали як могли яйця, але найкращими вийшли ті що з наклейками :-) А ці - моя мама робила, а я тільки хвалюсь фото, такі ми колись кожного року святили, якогось року мушу наважитись і я.

Паски. Я насправді не мала часу пекти, але хотіла прикрашати, тому вирішила купити щось підходяще і прикрасити. Але нічого такого не знайшла, все або з кремами або не гладка поверхня, тому довелось пекти. А так як це було посеред робочого тиждня, я просто не встигала, і паски не встигли підрости, але як я і хотіла, мала що прикрашати. 


День народження. Маленькій Маї виповнився цілий рочок! З погодою дуже пощастило, адже годину до свята падав дощ. 


А це малята тортик наминають.

Водичка з фонтанчика, вона ж набагато смачніша ніж з пляшечки. 


Це машинка. Чесно. 

Пасха. Біля церкви цього року було цікаво, адже стільки діток розуміли що саме Давидко говорить на своїй українській мові. 

Пікнік. А в неділю всі разом вибрались на файний пікнік. Шуба, олів'є та холодець, чи може бути щось краще?

6 comments :

  1. Дуже добре що ви знайшли час зустрітися із друзями у свято . А Давидко як виріс і ніжки такі великі .Як приїдете то обов'язково навчу писати писанки і Давидко буде тоже з нами вчитися .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oй, той би вже! Йому таке дуже цікаво.

      Delete
  2. Мені все гарно, дуже!!! Сміялась від душі про спробу Давидка напитися з фонтану. Гарна у вас компанія

    ReplyDelete
    Replies
    1. Там ще й друга спроба була, де він рукою воду пробував "нахилити", намочився, але так і не попив ))

      Delete
  3. а що то в вас таке в баночці в кошику? а ми теж за місяць на пікнік підемо "український", тут наша діаспора спільно з російською часто роблять такі здибанки)

    ReplyDelete
  4. Рожеве в бутилочці то натуральний сік з різних фруктів та насіння чіа. А в такій червоні баночці без кришки то печиво мигдальне, надзвичайно кригке тому і в посудинці :-)

    ReplyDelete