Tuesday 4 August 2015

Taсманія зимова.

Як і минулого разу все почалось з дешевих авіа квитків, також взнали що в Тасманії взимку буває сніг, тому загорілись ідеєю показати Давидку сніг та покататись на лижах.

Летіли ми не самі а з друзями друзів яких бачили вперше ))) Перші кілька днів провели в містечку Лонцестон. Ходили в музей автомобілів:

Були в національному парку з річкою, озером та водопадами

Гарними шишками

Мостами та підвісними дорогами

Вечеряли в домашній атмосфері

Відсипались, гуляли в парках

Ходили в музей з динозаврами, комахами, та купою всього цікавого, де кілька годин просто пролетіло.

А потім були гори. Їхати 1.5 години з міста. Заїхали до певної точки в підніжжі гори, а далі за нами приїхав спеціальний автобус, так як сма дорога не для «слабонервних», та ще й ожеледь. Фото з інтернету, мені чесно було не до фото як по ній їхали )))

Сніг, перші враження Девіда. Автобус нас привіз на гору, де в кафе нас вже чекали друзі, автобус повіз наші речі в голеть а нам треба було пройти мертів 100 до кафешки. -6, сташний вітер, сніг паде горизонтально, вологість висока тому відчуття ніби -26, Петя несе малого на руках, а той просто пищить від холоду. Треба було все спорядження (окуляри, балаклаву) одіти ще в автобусі, ну забули ми як то зимно зимою ))

Зрозуміло чому наступного дня Давид сказав що нікуди не піде і не хоче на сніг. Після довгих вмовлянь і ультиматуму, в дитини небуло вибору. Обмундирували, посадили на санки і поїхали. Скільки було радості! То ж як класно на санках і в низ і в гору!

Як на 3-річну дитину, Давидко взагалі дуже класно катався. Спочатку ми сідали з ним.
Потім він хотів сам, то ми пускали і Петя біг поряд щоб нікуди не врізатись.

На наступний день опановував стрімкішу гірку, причому хотів спускатись тільки сам на санках, ну і завозив санки сам нагору – то щоб рухався і не змерз.

Потім прийшла Кіра «моя фенд Кія», то взагалі було весело, разом спускались, перевертались, на гору лізли, сніговиків ліпили. Фото нема бо було не до фото ))

А на останній день замовили інструктора щоб дав мамі (я їздун ще той) і дитині урок. Став Давидко на лижі, не скажу що навчився їздити, але трохи стояв, трохи з татом за руку спускався. Тут Петя звісно постарався бо був плач коли я з інструктором пішла на підйомники, я як прийшли Давидко чемно з татком спускався і назад виходив на гірку.

Взагалом враження від снігу і дозвілля дуже позитивне, наступного року знову хочемо, але вже не в Тасманію. Все таки і снігу небагато і місцина не дуже розвинута – 2 маленькі готеля, одне кафе, одна точка для оренди спорядження і жодного магазину.

В аеропорту було легко, аже малі чижики розважали одне одного а батьки могли просто розслабитись.

Приїхали в Сідней, а там +24. Наступного ранку Давидко просив знов піти на санки

12 comments :

1. заздрю. до сліз. так хочу до снігу!

Replies
    1. Ми так, 5 днів побули і досить, можна назад до сонечка =)

Delete
  2. Так цікаво, супер. А ви таки добрі екстремали ;)

Replies
    1. Ну, малому дуже сподобалось, але якби йому дати відчути ляпу коли то все тане то думаю не такий довольний би був. Зима класно коли зніг і мороз. В нас в Австралії цього року найхолодніша зима за останні 12 років.

Delete
  3. Цікаво! Різка переміна клімату, а часового поясу? Як в такому спорядженні Давидко умудрявся на лижах пробувати, все таки незвично йому бути так укутаному, та в окулярах.

Replies
    1. Ні, часовий пояс не мінявся. А спорядження то воно так виглядає, в нього під костюмом натуральна тоненька тепмальна білизна - типу футболочки на довгий рукав і райтузиків. Так що він був дуже навіть мобільний. Згадую нас з 4 слоях одьожки і куленепробивній шубі)) Зараз з тим легше =)

Delete
  4. ой який малий кумедний в зимових одьожках і весь закутаний по самі вуха)))
    я не любитель снігу і санковачок і лижовачок.... але ви там такі задоволені що може я зимою сподвигнуся на якісь гори і лижі теж

Replies
    1. Я наприклад на лижах мала поганий досвід тому маю страх. І так ніби не хочу щоб сильно, але кожного разу коли пробую беру інструктора на годинку щоб просто впевненіше почуватись, і після тої годинки все така заряджена що хочеться ще і ще кататись))

5. Replies
    1. У вас море у нас гори :-)

6. Гори класнючі! За снігом сумую.... Давидко такий кльовий в тому всьому лижному ))))

Replies
    1. Перший сніг в дитини - зато дотепер згадує!