Saturday 27 February 2016

Моя друга вагітність


Перший триместр
Дзвоню Петі:
-          Як будеш їхати додому купи мені салат з морської капусти і 2 різних суші (суші зазвичай такими ролами продають).
Через якийсь час дзвінок від Петі:
-          Морську капусту купив, а де кажеш тобі ті 2 туші брати?
Потім питалась чи він не задумався чому я прошу купити туш та й ще 2 різних, - думав що якийсь новий макіяж пробую ))))) 

Взагалі моя вагітність була фактично копією попередньої за виключенням тошноти на 2 місяці (моїм хлопцям довелось практично в кафе харчуватись, бо на кухню заходити мені зовсім не хотілось) та незручності під час спання на останньому (Дем'ян ногами мені впирався в печінку і могла спати тільки на лівому боці).

Перші 3 місяці пролетіли, ледь встигала на огляди/ультразвук, все робила в останній момент і чомусь мені здалось що тих оглядів так вже багато... хоч подивилась - так само як і в перший раз. Думаю тоді мені так все було цікаво а тепер бігом бігом аби швидше ))


Другий триместр:
Ім'я не те що не вибрали, навіть ніякі варіанти не обговорили. Тут згадуємо як колись список імен писали перед народженням Девіда.
Петя: Так во, візьмем ім'я з попереднього списку, ми що, його дарма писали?

Тепер, коли ми взнали що чекаємо синочка, треба було сказати Давидкові і почати його моральну підготовку до появи братіка.

Другий триместр як завджи самий прикольний - почуваєшся чудово, животик вже починає виднітись але і ще не дуже велика. Тому старалась всюди піти, все спробувати, з усіма зустрітись. Взагалі вагітність на мій спосіб життя не особливо вплинула: дитячі майданчики, пляж, вилазки, робота, походи з дівчатами в кафе, навіть була на фільмі кілька днів до родів ))

Третій триместр:
Давид: Мама, а братік ще у животіку?
Я: Так.
Давид: Щось він довго там сидить.

В цей період я вже була налаштована на "відпустку". На роботі працювала, але вже немогла дочекатись того останнього дня )) Доречі, цього разу вирішила йти в декрет за місяць до дати пологів щоб встигнути хоч трохи побути дома, на відміну від попереднього разу.
Це мій останній день:


А ще ми вирішили робити "бейбі шавер" - це, популярне на заході, святкування перед народженням дитини. Приходять гості, приносять подаруночки, гаєте в різні ігри, відпочиваєте, словом ще одна нагода класно проводите час, поки мама ще не загружена новими клопотами.

Проте, мушу визнати, що друга вагітність не така особлива як перша. Не так за тим всім слідкуєш і читаєш, не стільки часу вільного маєш, після роботи не можеш просто закинути ноги і замість того щоб готувати вечерю дивитись фільм. 
Всю попередню вагітність вела щоденник, записувала всі свої дані, параметри, відчуття та почуття. Цього разу якби не аплікухи на телефоні з нагадуванням на якому ми строці, я, чесно, не знала б.
Попереднього разу ще до того як ми знали стать я складала список імен які мені подобаються. Цього разу це робилось на 36 тиждні вагітності.
Також вирішила робити фото животика кожного місяця а потім вкінці всі 9 в 1 фото забацати. Перше фото зробили, на тому і закінчилось )) 

Про особливості вагітності в Австралії можна почитати тут.

6 comments :

  1. зате, яке гарне фото - оте що з животиком vs з Дем'яном :) це ж теж треба було запланувати ;)
    я от хотіла Данусика з одним і тим же ведмедиком фотографувати щомісяця, а протрималася півроку :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. На це фото з животиком до і після - всього 2 тиждні знадобилось )) Доречі класна ідея з ведмедиком. Можна розтягнути - наприклад 1 місяць, 6, рік. Бо я думаю так само б не протягнула рік ))

      Delete
  2. насміялася, як ви Давидкові про братика казали)))
    та, друга вагітність менше слідкується ніж перша, певно як ти пишеш, вже все не в новинку)
    фото з пузіком і Демяном дуже зачотне)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, Петя постарався ))

      Delete
  3. не перестаю тішитись твоїм Петьою )))) "туші" )))) та і Давидко видно весь в нього )))
    а в тебе такий животик акуратний був )
    і в мене були бейбі шавери, теж планую про них статейку. А от з фотками, іменем і т.д. все точно так само як і у тебе )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я от зараз дивлюсь навіть фото на фотоапарат Дем'янчику набагато рідше роблю ніж Давидкові робила.. Зараз головне робити хороші ФОТО щоб "рідко, та мітко", бо часто точно не вийде ))

      Delete