Monday 28 March 2011

Зомбі



Плани на вихідні були куди грандіозніші ніж просто піти в центр, але погода підкачала, тому вирішили таки йти в центр. А ще Петро згадав що в газеті писало про зомбі парад в центральному парку. Вирішили йти подивитись на це дійство.

zomb8.jpg
В парку стояли візажисти з цілою купою косметики і перетворювали всіх бажаючих в «зомбі», хоча більшість прийшли намакіяжені ще з дому.

Були, я б сказала, фанати, які і спеціальні контактні лінзи купували, шили одяг.. А були просто люди в футболках обмазаних червоною фарбою. Збоку всі вони дуже страшно виглядали, але вартувало тільки підійти ближче, всі вони посміхались і жартували.

Не думала що такі «страшні люди» можуть принести щось позитивне ;-)

zomb2.jpg   zomb3.jpg

В параді прийняло участь близько 1,5 тис людей. Всі зомбі пройшлись по центру (по наперед заданому маршруту) в супроводі поліції. Також тимчасово перекрили кілька вулиць.

З особистих спостережень:

1) Це все цікаво хіба що подивитись, навряд чи я б колись прийняла участь в такому міроприємстві.

2) Я б заборонила перебування дітей на таких фестивалях.

3) Більшість фото я стерла через те що були занадто страшні щоб показувати :-)   (на фото все виглядало страшніше ніж в реалії).

Всі не стерті фото тут.

13 comments :

  1. додивилась фотки до половини, щось мені такі штуки тільки негативні емоції викликають :(

    ReplyDelete
  2. А мені сподобалось)))
    Але мені чомусь важко таке уявити в Україні, в нас суспільство до такого не готове.

    ReplyDelete
  3. феее кошмар ))))

    ReplyDelete
  4. фуфуфуфуфу! більше нема коментів! фу!

    ReplyDelete
  5. ггг :)
    Півтори тисячі!! Вражає.

    ReplyDelete
  6. Ото зафукали мій пост.. А я нічого не вигадувала, пишу все як було.
    :-)

    ReplyDelete
  7. Як на мене, то жорстокості в нашому житті ітак багато, а щей організовувати такі паради і приводити туди дітей, це якось не дуже нормально. Мені здається такі паради можна організовувати в студентському містечку, де навчаються на патологоанатомів і щось в тому роді))) А діткам треба прививати любов до всього прекрасного, доброго і радісного!!!

    ReplyDelete
  8. Надя, це ти на всі 100% підмітила про патологоанатомів! =))

    ReplyDelete
  9. Цікаво люди розважаються. :)
    Не знаю, мені фотографії веселими видалися. Ота щаслива жіночка з мозком у руках... )))))
    Єдине, воно все дуже липким здається. І відмиватися, мабуть, довго треба було.

    Ну, дітям там справді не місце.

    ReplyDelete
  10. Во дають... Для нас точно не типово, а напевно весело капєц !! гг Крававі шутнічкі :)

    ReplyDelete
  11. Круто! Прийти б оце у такому "гламурі" на День Вчителя до школи, а то наші вчителі зовсім страх втратили, на дітей кидаються.

    ReplyDelete