Thursday 10 November 2011

Fascinators

Ось таким от непростим словом називають прикраси на волосся. На Кубок Мельбурна всі готувались заздалегідь, і я не виняток. "Чічку" знову ж таки вирішила робити сама, і задумка була простіша ніж минулого року. Отож, до роботи!

fasc11.jpg
 Беремо стрічку, з обох кінців пропалюємо щоб не торочилась. З одного кінця (близько до краю) прошиваємо її по всій довжині. Використовуємо самий простий шов, по фото має бути зрозуміло.

fasc3.jpg

Тепер беремо за один кінець і акуратно стягуємо в таку собі квіточку. Від довжини стрічки і густоти шва залежить чи квітка буде плоскішою чи більш випуклішою.

fasc4.jpg

Закріплюємо два кінця і прошиваємо. Прошивати потрібно наклавши один кінець на інший. Я пробувала зігнути і зшити з задньої сторони, але тоді шов грубшим виглядає.

fasc6.jpg

Аналогічно робимо іншу частинку  - в мене вона менша і плоскіша. Хоча можна зупинитись на одній.

fasc7.jpg

Скріплюємо дві частинки і прикріпляємо серединку. Для серединки я використала пінопластову кульку для бін бегів.

Готовий виріб причіплюємо на приколку, обруч чи булавку (щоб носити як брошку).

fasc2.jpg

Як бачите, все дуже просто і швидко!

Сподіваюсь  цей пост стане вам впригоді.

П.с.: Цього року виграла 24 $  на скачках, тішилась як дитина :-D

5 comments :

  1. оо, якраз думав шо вдягнути на михайла. ))
    але дійсно просто і грано.

    ReplyDelete
  2. Мішка, якщо ти дійсно таке одінеш на Михайла, то я спеціально для тебе вишлю цю квіточку експрес поштою )))

    ReplyDelete
  3. Fascinators... Дуже цікава назва. А плаття на першому фото з такої ж тканини? Тобто підготування до Кубку Мельбурна було спланованим, чи я помиляюсь. на вигляд прикраса гарна та оригінальна.

    ReplyDelete
  4. Так, так, все було сплановано :-) Спочатку я вибрала сукню в якій піду, а потім купила стрічку такого ж кольору ;-)

    ReplyDelete
  5. Істина: все геніальне - просте. Юля, молодчинка!!! Чарівно виглядаєш :)))

    ReplyDelete