Saturday 26 November 2011

Конкурс "Яєшня"

Існує в блогерів таке неписане правило організовувати конкурси на свої дні народження, от і ми вирішили не відставати ;-)

eg1.jpg

Правила конкурсу прості: вам потрібно приготувати щось цікаве, сфотографувати (також бажано описати процес) і вислати фото  до 16 грудня на адресу  julie.semeniuk@gmail.com 

Єдина умова: основним інгредієнтом вашого "витвору" повинно бути яйце. Це не обовязково має бути яєшня, а може бути десерт чи навіть якийсь креативчик з яйцевої шкарлупи.


19 грудня я виставлю всі роботи і методом голосування (1 комент = 1 голос) визначимо переможців.

Приз за 1 місце: Фартушок і кухонна рукавичка, силіконові формочки для кексів (до них не пристає тісто, можна використовувати в духовці, мікрохвильовці і навіть морозилці) та силіконова лопаточка якою дуже зручно зчищати продукти з банки/кастрюлі (я без такої нікуди).

eg6.jpg

2 та 3 місця отримають формочки для кексів та лопаточку.

eg4.jpg

Ну що ж, всім удачі! :-)

10 comments :

  1. ...а це вже "скажи ліні НІ" для читачів :D
    Ми спробуєм! :)

    ReplyDelete
  2. Мабуть і ми приєднаємось))))

    ReplyDelete
  3. O, cупер, ато я вже думала небуде кому подаруночки висилати :D

    ReplyDelete
  4. Конкурс, так конкурс :))) як мінімум троє учасників буде :)))

    ReplyDelete
  5. А мамочці своій вуслала вже такі штучки???Я ці "золоті" лопаточки вже усім сусідам спрезентувала)))

    ReplyDelete
  6. Покидав лінки на конкурс в соц. мережах, може з'являться нові бажаючі ;)

    ReplyDelete
  7. Ура!! Є перші конкурсанти =)

    До Xanka: Чекаю ваших робіт! Впевнена вони будуть дуже оригінальні ;-)

    До Yuliya: Звичайно, мамі першою ж посилкою! Я так бачу вони не тільки для мене такі “золоті” :-)

    До Wolpix: Дякую, але ти головне сам участь приймай!

    ReplyDelete
  8. Я так бачу, що зібралась дуже гарна компанія "пояєчитись" :)

    ReplyDelete
  9. Фух, встигла відіслати своє "яєчне" творіння))))))

    ReplyDelete
  10. Встигла-встигла)) Чекайте наступної статті з усіма оригінашками і смаколиками!

    ReplyDelete