Monday 7 January 2013

Неперевершений 2012!

Від Петі:

2012, саме до цього року хотіли дожити гонорові майя і зробити всім кінець світу. На щастя Колумб знайшов їх трохи раніше.

Але годі про дрібниці. В цьому році маленька сім"я  Семенюків розрослася - лелеко приніс нам маленького Давидка. Це мабуть стало основною подіює і докорінно змінило наші уявлення про те скільки годин сну насправді вистачає людині.

З професійної точки зору мене осінило - оте маленьке чудо може плакати, какати (без попередження), вередувати і робити все що заманеться але все одно всі (окрім сусідів) будуть його любити. Думаю це та риса яку мав би мати кожен менеджер.

Від Юлі:

Чудовий рік видався!! Троха поїздок, зустрічей, відпочинку та купа позитиву одне від одного та від самого поважного Семенюка :)

Вчились на своїх помилках, консультувались в бабусь по скайпу, гуляли, по 8 разів на ніч вставали, плавали і загоряли і загалом насолоджувались життям.

Бажаю нам в 2013 яскравих вражень і відчуттів. Щоб наступний рік ми провели з натхненням і вірою в себе!

Неперевершений 2012!

12 comments :

  1. Але ви сонячні!!!!
    Ще більще усмішок у новому році!

    ReplyDelete
  2. Але Ви файні!!!!!
    І ми біля вас :)))

    ReplyDelete
  3. Файно коли файних людей стає більше :) Відео дуже сонячне вийшло :) Хай в 2013 вашій сімейці буде так само кльово разом!! Будьте здорові, веселі, ..і нових вам відкриттів! :) Ура!!

    П.с. хіба після перегляду таких фото можна НЕ хотіти дітей?!! :) це як терапію заядлим холостякам треба показувати :)

    ReplyDelete
  4. Бабка із Закарпаття8 January 2013 at 22:54

    Такі прості коротенькі слова так дотепно івлучно підібрані,що осяюють душу і хочеться читати і читати .Молодці ,міцного Вам здоровя , натхнення ,позитиву ,який Ви передаєте нам .

    ReplyDelete
  5. Дякуємо! Наш мацьопа дуже нас заряджає, так що тепер нам дуже весело, навіть якщо це 4 ранку =)

    ReplyDelete
  6. Петі явно не вистачає сну :)
    Залишайтесь такими ж позитивними у цьому, та і наступних роках ;)

    ReplyDelete
  7. Христя часто пише в мене чи Славіка в блозі, що наша сімя, її кумир(и). Я в свою чергу передаю естафету вам, - ви мої кумири )))
    З Новим роком вас, Семенюки! З Різдвом! Нехай щастить в новому році і мрії здійснюються :) Будьте здорові!

    ReplyDelete
  8. Юлька з Петьою теж мої кумири, але ви, Дяки, хронологічно були першими! Так що пальма першості мусе бути ваша.
    А всім іншим сім'ям (і своїй теж) бажаю бути не менш кльовими ніж Дяки і Семенюки, і всі інші суперові молоді сім'ї, які я знаю! Ура-ура-ура! :)

    ReplyDelete
  9. До Wolpix: А як же мама? Їй то ще більше сну не вистачає! =) Дякуємо за вітання! Бажаємо нам всім в цьому році багато цікавих моментів щоб було чим ділитись і розпалювати цікаві бесіди в блогах!

    ReplyDelete
  10. До chrishoneybee і Xanka: Ми дуже-дуже раді бути вашими кумирами, я б сказада то велика честь! Але що ж би ми робили без вас? Адже саме Христя мене "підбила" на блог і саме в неї я все вчусь і вчусь поєднувати роботу і сім"ю. І ще подоброму заздрю всім твоїм талантам!! А Дяків блог я почала вже дуже давно читати, причому перший рік читала "втіхаря" - не коментала навіть, незнаю чому, зараз шкодую. Памятаю кожного дня заходила на роботі та Славковий проект 365 в надії побачити нову фотку Софійки =)) А як Оксана запустила свій блог то я так надихнулась! Стільки цікавого в неї навчилась! Так що тут ще хто у кого в кумирах!! :D

    ReplyDelete
  11. А ви всі вище мої кумири 8-)
    Хоча спочатку Христю почала підчитувати і теж баянити всякі цікаві штуки ;)

    ReplyDelete
  12. Бабка із Закарпаття18 February 2013 at 11:38

    Коли мені сумно то передивлюсь оце відео і стає легше .

    ReplyDelete