Wednesday 30 January 2013

Бульба, крумпля, бараболя.

От нарешті дійшли руки і до бульби...  Я то дівчина не міська і знаю шо то таке мати свою картоплю. І скільки я її не бачила, але такої як тут точно не зустрічала.

bulba3.jpg

Кому шо а селянам бульба. Памятаю, як тільки приїхали в Сідней, зайшли в супермаркет, а мене,  замість того щоб піти до екзотичних фруктів,  ноги самі до бульби привели... От спеціально порахувала, в невеликому нашому локальному маркеті 8 видів картоплі. Фіолетову якось по телевізору бачила але думала що то люди буряки з підливою їдять :-) Оранжову також пробували. Але вирішила зробити дегустацію – щоб точно визначити різницю між видами та смаками.

Отож маємо 4 види картоплі:

bulba1.jpg

Ось варіант почищеної:

bulba2.jpg

Оранжева - вона ж "солодка картопля" трохи водянистіша за звичайну, а на смак нагадує щось середнє між картоплею і гарбузом. Часто дають діткам, особливо коли починають годувати чимось серйознішим ніж молочко.

Фіолетова - трохи крохмалистіша ніж звичайна - мені вона дуже сподобалась.

А інша бульба - як бульба =)

Коштує картопля 3 - 8$ за кг. Як казав наш кум, коли був тут: моя мама була б в Австралії міліонершою :-)

bulba41.jpg

В Австралії картопля не така популярна як в Україні, проте, куди ми, українці та ще й з татом-волиняком без неї :-)

13 comments :

  1. So Yammy!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. я спочатку подумала, що то якесь овочеве рагу - а то все картопля )))

    ReplyDelete
  3. прикольнюча картопля! я би таку засмакувала то тоочно)))
    а в нас я такої не зустрічала(

    ReplyDelete
  4. Навіть не підозрювала, що бульба може бути така кольорова :). Дуже пізнавальна стаття! ;)

    ReplyDelete
  5. Бабка із Закарпаття30 January 2013 at 20:03

    Юля передавай нам насіння і будемо у нас розводити .

    ReplyDelete
  6. Чомусь згадалось як татові передали з Японії якесь сушене м'ясо, і його дали спробувати нашій бабці. Вона покуштувала, і зразу ж виплюнула - "зіпсулось мабуть". Підозрюю, що якби їй показали оту фіолетову бульбу, вона б теж її на вигляд забракувала :)))

    п.с. А щодо "передавай насіння" - ваша бабуся права! Зробите фурор на нашій картопляній землі :))))

    ReplyDelete
  7. Бабуся з Волині2 February 2013 at 21:34

    От я теж подумала, чи ця кольорова картопля така ж ромаїта в смаках, як в крльорах

    ReplyDelete
  8. гарне картопляне асорті вийшло! Юля, наступний раз на Україну картопляне насіння замість сувенірів :)

    ReplyDelete
  9. Якщо воно ще й таке смачне як виглядає. Аж слинка потекла

    ReplyDelete
  10. Підписалась на блог сім'ї зі Львова, які недавно в штати виїхали. Теж про картоплю згадували недавно: http://osavchyn.blogspot.com/2013/02/blog-post.html

    ReplyDelete
  11. Юля, ото ти мені подала хорошу ідею також купити усі ті 4-ри види, які я зустрічала, і спробувати. Хоча, вийде не так колоритно, як у тебе =) бо тут немає фіолетової і яскраво оранжевої.

    ReplyDelete
  12. Бачу що наступного разу буду контрабандою перевозити пару міхів картоплі :-))
    А з Олею ми знайомі, вже потихеньку читаю її блог, треба в рідер занести.

    ReplyDelete
  13. А я пригадала собі, як вперше побачила оті темно-коричневі помідори... Закрив би очі - їв би, як звичайний помідор, а дивишся - і дивно.

    А фотку у топі допису я однозначно спочатку ідентифікувала як моркву, якийсь дивний молодий бурячок і картопельку :)

    ReplyDelete