Thursday 20 June 2013

Тайський салат з говядини

Так як в Австралії дуже багато приїжджих, відповідно і різномаїття кухні дуже велике. Вже що ми тут тільки не пробували. Прийшов час і самій готувати.

thai4.jpg

Отож для салату нам знадобиться:
Тонка рисова локшина, говядина, морква, коріандр (зелень), перець чіллі, соєвий соус та олія.

thai1.jpg

Спочатку локшину заливаємо вип'ятком і даємо настоятись 10 хв. Тим часом готуємо м'ясо. Незнаю по якому рецепту готують його тайці, а я готувала так як стейк.

Натираємо моркву на терці, бажано корейській, якої в мене нема :-)

Поки мама на кухні, дитина знайшла любимі салфетки

thai2.jpg

Мабуть в своїх очах Давид зробив щось дуже класне бо потім ще собі хлопав :-D

thai5.jpg

Отож назад на кухню. Зціджуємо локшину, додаємо до неї натертої моркви, нарізаної гов'ядини, та ріжемо досить крупно коріандр. Доречі коріандр тут найпопулярніша 'зелень', в Україні точно є сухий то й зелений думаю що є. На вигляд дуже схожий на петрушку, а на смак досить різкий.

Салат перемішуємо, додаємо трохи чіліі і заправляємо соєвис соусом з олією (в ідеалі сезамовою, але будь яка підійде).

От і все готово, смачного!

thai3.jpg

2 comments :

  1. Бабка із Закарпаття20 June 2013 at 19:45

    Салат гарний має вигляд .А коріандр я посіяла ( 3 рядочки ).
    А дитина ,яка щаслива ,можеш Юля відлучатися на кухню .

    ReplyDelete
  2. Бабуся з Волині21 June 2013 at 21:38

    Треба попробувати. Стейк я не готувала і рисову локшину не пробувала(соромно...). Але щасливий вигляд Давидка - це бальзам для мене, яка я щаслива від його посмішки!!!!!

    ReplyDelete