Friday 25 July 2014

Чим зайнятись в машині

Їжджу кожен день на роботу і з роботи (35-40 хв в одну сторону), слухаю радіо, роздивляюсь краєвиди, думаю.

Кума підказала брати з собою чаю в машину, щоб в пропках грітись (зима все ж таки). Додому приходжу, туди-сюди і вже спати лягати пора. А скільки маленьких справ хотілось би зробити але все відкладається чи забувається.

Отож наразі підлаштовую машину під... салон краси. Свій міні макіяж наводжу в машні, вже навчилась і манікюр робити (одну руку встигається без проблем), а ще беру з собою бігуді, як їду на роботу з щойнопомитою головою, на перших світлофорах їх зачіпляю:

2014-07-25_08-14-12_529

А як приїжджаю то знімаю. Ось так виходить:

2014-07-25_08-44-46_431

Цього тиждня прийшла на роботу така красива, на мене всі почали увагу звертати, думаю недарма я в машині кручусь, через 20 хв помітила що забула зняти один бігудь, ще й такий яскраво-рожевий. Ех...

А так знаю що дехто слухає аудіокнижки в машині. Хтось може поділитись відгуками? Бо дарма час просиджувати не хочеться, але й не хочеться занадто зосереджуватись.

5 comments :

  1. Оця фраза "Цього тижня прийшла на роботу така красива, на мене всі почали увагу звертати, думаю недарма я в машині кручусь, через 20 хв помітила що забула зняти один бігудь, ще й такий яскраво-рожевий. Ех…" така самокритична, перечитала кілька раз два дні поспіль і не перестаю сміятися. Юля, Ти - позитив.

    ReplyDelete
  2. я тоже з бідюгів(то в нас така ще з малку кодова назва бігудів) сміялася, і фотки просто бомбові))) а чим в машині зайнятися? та чим завгодно, але я би ще досипала напевно)))
    можна, до прикладу, .... стоп, а ти за кермом чи нє? нє, ну якщо ти ще й кермуєш і встигаєш то всьо зробити... ну ти й крута)))

    ReplyDelete
  3. Так так, то я за кермом таке встигаю :-)

    ReplyDelete
  4. ти таки крута! для мене відкрила новий рівень кермування! рівнем нище однорука таксистка, послугами якої я тут користуюся)))

    ReplyDelete
  5. Ну то я так тільки в пробках! Однорука таксистка то канєшно жесть ))

    ReplyDelete