Tuesday 19 July 2011

Тракторист

Спішу поділитись новиною!

В перерві між пакуванням сумок, писанням списків та складанням графіку наших відвідин України я навіть віднайшла троха часу щоб взяти уроки водіння. А сьогодні всі мої старання і переживання виправдались. Після 45-тихвилинного тесту та кількахвилинного очікування результатів я отримала ці довгоочікувані права!!  Юху!!

Тепер я можу водити машину вже без будь-якого нагляду, як я повинна була з попередніми. Також маю право возити до 12-ти пасажирів і, увага, водити трактор. Тепер до пари треба комбайнера :-)

Права, доречі, мені видали вже через кілька хвилин після здачі.

prava.jpg

14 comments :

  1. Вітаємо!!!! Щоб гарно водилось;)

    ReplyDelete
  2. Та що там, я тим трактором тай по полю!!

    ReplyDelete
  3. Як приїдеш обовязково сходим кудась погоцаєм на тракторцях))))

    ReplyDelete
  4. А ще включим нашу, зоновську! Ото буде возитись!

    ReplyDelete
  5. Обмочили вже? :)

    ReplyDelete
  6. Права дійсні тільки 5 років? чи це тільки тест перед здачею на комбайнера?

    ReplyDelete
  7. To Wolpix: Тут так не принято. Я доречі на роботі розказувала про таку традицію, всі потішились але до справи ніхто не взявся. Слабші тут люди =)

    ReplyDelete
  8. To Natalya: Так, права дійсні 5 років, можна взяти на рік - вони дешевші але тоді кожного року поновлювати доведеться.

    ReplyDelete
  9. Вітаю))))))))Ото тепер газанеш))))
    п.с. гарні права і фотка вдала 8-)*

    ReplyDelete
  10. Дякую Свєта! Я попередні права не просто так не фоткала. Я незнаю хто там на фото але точно не я :-)

    ReplyDelete
  11. Чомусь в голові на мотив Гадюкіних наспівалось "трактористи на городі.." :)

    Вітаю! Це штука яку не соромно в профайлі написати ;)

    ReplyDelete
  12. Ну там мабуть все легко здається!! Не то шо в нас, бюрократія!!!

    ReplyDelete
  13. Так, але там СПРАВДІ прийдеться здавати. І це правильно.

    ReplyDelete
  14. Перевірила: vbhjckfd = мирослав :-D

    ReplyDelete