Monday 5 January 2015

Проект 52 - тиждень 1. Давид поплив.

Охохо, вже перший тиждень 2015 року минув!
Правда тиждень був не цілим, бо почався аж з четверга, але були вихідні тому багато чого встиглось.

Святкування. Новий Рік ми зустрічали самі - було багато гостей і здибанок напередодні, тому вирішили зустріти рік в домашній обстановці. Ходили дивитись дитячі салюти на 9 вечора до моря.

Cалют в 12 дивились по телевізору. Сказала чоловіку замовити страву (яку тільки забажає) щоб я приготувала на Новий Рік. Їли зелений борщ.


Вилазки. Перший день нового року запросили нас друзі на сніданок, а потім всі разом поїхали на пляж де провели цілий день

Обновки. Я казала що мені Санта новий купальник приніс? Якщо комусь цікаво як він виглядає ззаді..

Сіті. Поїхали в центр показати дитині (читати королю) ялинку - в нас цього року велика з лего була. А всі ялинки вже порозбирали, і то тільки 4 січня було... шкода.

Квіти. Заїхали в магазин. Поки тато купував всякі там технічні штуки Давидко вибрав квіточку (що якраз мені нагадує що вже час пересадити зелень і квіти), а потім був цілий концерт з істерикою щоб його залишили в магазині.

Плаванння. Купили Давидку нарукавники. Я досі відійти не можу від приємного шоку - він одеразу в них поплив. При чому навіть кричав щоб тато його не страхував. Одразу навчився плавати у різні сторони, крутитись на місці, навіть пробував на спині але води нахлебтався. Тішимось дуже!

Розпродажі. От зараз після свят всілякі новорічні прикраси можна купити просто в рази дешевше. Вчора зайшла в магазин і купила цілу коробку всякого крафту всього за $ 1.25. Тепер ще довго будем мати чим займатись з дітьом по вечорах.


8 comments :

  1. ох круто що багато фоток, а то я думала що по 1 в тиждень буде :)

    ReplyDelete
  2. Ну мінімум по 1, я просто не хочу кожен день фоткати, бо ліньки. Тут можуть бути 3 фотки в 1 день а потім 3 дні без жодної фото :-)
    Але це початок, може потім перегорить і буде зовсім мало :-)

    ReplyDelete
  3. класно пішло))) фотки такі життєві і кожна з маленьким спогадом;)
    я такими от фотопроектами давно страдаю, але все вони мені якось не йдуть... то часу нема то забудуся...
    буду тебе пильнувати, так що давай другий тиждень)))

    ReplyDelete
  4. Дякую, Юля! Я також ще тільки пробую, надіюсь часу та бажання вистачить на всі 52 тиждні :-)

    ReplyDelete
  5. Усьо вистачить ! Є читачі знач будуть і хфотки ;) Клас!!

    ReplyDelete
  6. О, нарешті і я добралася до твого проекту ) А зелений борщ то жесть ))) я його щось не люблю і певно навіть за гроші не їла б ) Петро молодець!

    ReplyDelete
  7. Зелений борщ то Петіна улюблена перша страва))

    ReplyDelete