Monday 9 March 2015

Проект 52 - тиждень 10. Фестиваль на Рендвіку.

Продовжуєемо святкувати. В понеділок несли тортик в садочок так що для Давидка день народження продовжувався. Були свічки і "Наppy Birthday".

Вечірні гуляння. Зазвичай Давидко одівається і взувається в щось особливе, тут згадуються американські фільми де діти в жару шапки одівали, і виходимо ввечері гуляти у двір. Там ми бігаємо, тікаємо від павуків, шукаємо мурашок, співаємо. В більшості випадків гуляння закінчується плачем з боку дитини або шантажем з боку батьків, так як він в 9 вечора ще ніяк додому не хоче.


Зустрічались в центрі з колишніми співробітниками. Ось так ми годину назначали:

А потім ходили в класну азійську кафешку в сіті.

Це з тих друзів серед яких почуваєшся дуже комфортно, як в колі сім'ї.

Sleep Time. Співробітник намовив на аплікушку яка моніторить сон. Включаєш програмку на телефоні, наводиш будильник, ставиш телевон екраном вниз на столик в спальні і спиш. А зранку дивишся скільи ти годин спав і скільки з тих годин були акривним сном а скільки ти просто катулявся по ліжку. Скажу що я зрозуміла одне - проблем зі сном в мене нема.
Ось дані моєї стандартної ночі, блакитне це глибокий сон, жовте - коли встаєш (я до Давидка вставала, памятаєте, він з ліжка падає):

А ось для порівняння дані мого співробітника:

Дитячий лікар. Я вже колись згадувала що Девід дуже перебірливий в їжі. Він їсть добре але от вибір того що він їсть не дуже потішний.
Любить все біле: хліб, макарони, рис, кус-кус, любить молоко, сири і сирники; любить яйця, м'ясо (деколи); любить смузі (фрукти з молоком взбиті на блендері в щось типу хорошого молочного коктейлю); любить горіхи і ізюм і банани. А тепер що він не любить: будь-що зелене, оранжове, червоне, словом не біле. Сюди входять всі овочі, фрукти (крім бананів), червоний борщ, плов (бо там морква), підливи, соуси.
Тобто його денний раціон виглядає приблизно так:
Сніданок - пластівці (несолодкі) з молоком
Перекус (в садку) - чай, канапка з маслом (дають ще й фрукти але він не їсть)
Обід (в садку) - рис з овочами і мясом (їсть тільки гарнір, деколи трошки мяса)
Перекус (в садку) - банановий пиріг, вода
Перекус - смузі, ізюм, горіхи.
Вечеря - суп (вибирає тільки картоплю і воду)
От через ту нелюбов до овочів пішла я до лікаря, і от що вона нам сказала: Дитина має їсти протеїн (мясо, рибу чи яйця), щось молочне (молоко, сир, сметану), вуглеводи (картопля, рис, хліб) і овочі\фрукти (банан, яблуко, помідор, кабачок і т.д.). Якщо ваша дитина їсть з кожної з цих груп хоч щось одне - у вас проблем нема.Але треба не переставати пробувати. Якщо дитина не їсть зелені овоці - треба пробувати дати білі - цвітну капусту, кабачок. І казала що більшість перебірливих діток це перша або перша і єдина дитина. Так що набираємось терпіння і продовжуємо потроху привчати до кольорової їжі.

В суботу їздили за покумками, треба було терміново купити бильце до ліжка бо за першу ніч в дорослому ліжку Давидко 2 рази падав. За другу (з підставленими стільцяси) все рівно умудрився раз впасти. Причому він падає і продовжує спати на підлозі, тільки зранку шишки знаходимо.

Так от, хресна нам презентувала подарункову карточку в магазин де ми часто закуплюємось усім дитячим. Зібрала я Давидка і кажу що їдемо тобі за подарунком, приїхали, вибрали бильце і я кажу, все їдемо додому, а він каже "мама, я хоцу подаюнки". Це для мами те що треба подарунок, а для дитини - те чим можна погратись :-) Купили пістолета що бульками стріляє - дуже потішна іграшка. Хресна, дякуємо за подарунки! 

Ще зайшли на майданчик в шопінгцентрі. І всього через годину (це в нас мінімальний рекорд) без зайвих притензій Давидко чемно пішов додому.

Після такої прогулянки все дуже смакувало, особливо йогурт який сам вибирав. 

А в неділю тато з Давидком їздили на море поки мама перескладувала все взуття. От поназбирувалось купа всього, і ніби ходити не ходжу і шкода викинути, то я за своїм правилом 6-12 місяців багато пар спакувала на благочинність - понад 10 пар вийшло. А після обіду ми пішли на фестиваль за кілька вулиць від нас.  


Купа їжі, дитячих розвах, жива музика, а ще ми побачили надзвичайно позитивні картини. Плануємо додому собі купити. Як купим - обовязково сфотографую ту красу. 
І на останок сімейне селфі.

6 comments :

  1. Мої любі діти. як завжди, мені дуже цікаво читати. А от на що особливо звернула увагу, що Давидко реченнями пояснював, що треба знайти листочки (а мені залося що темнота) і ... що це гарний камінчик...і звук у записі нагадав мені цвіркунів, чи що.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ага, я спеціально виставила це відео щоб було видно як він дома спілкується. І так, то цвіркуни, в нас в дворі ввечері їх багато чути.

      Delete
  2. А ще одне геть нове для мене, це аплікація сну, супер, хороший сон запорука здоров"я, на собі переконалась

    ReplyDelete
    Replies
    1. Це точно, я сплю як вбита, вроді і вимучуюсь але хороший сон все компенсує!

      Delete

  3. Все дуже цікаво .
    На щот їжі , то точно , що друга і третя дитина менш перебірлива , особливо коли їдять разом .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну я була друга і здається найбільш перебірлива :-)

      Delete